Quick GT6 car search

Who is online?

11 unknown

GT5 Einstellungen und Veranstaltungen | BRT(Brause Racing Team)
Car-Selection

Audi R8 LMS ultra (Audi Sport Team Phoenix) '12

Performance Points: 599   -   GT6 Version: 1.04  
Valuefrontrear
TyresR3R3
Suspension
Ride Height (mm)6555
Spring Rate21,0016,00
Dampers Compression66
Dampers Extension88
Anti Roll Bars53
Camber Angle (-)0,51,0
Toe Angle-0,10+0,15
Break Balance20
Transmissionsettings
Top Speed   (km/h | mph)200 | 124
1. Gear5,105
2. Gear3,783
3. Gear2,921
4. Gear2,341
5. Gear1,916
6. Gear1,626
Final Gear2,500
Drivetrain
Initial Torque08
Acceleration Sensitivity018
Braking Sensitivity08
Power
Power Limiter---
Nitrous gas level---
Body
Aerodynamic400850
Ballast---
Ballast Position---
General Driving Options
TC1
ABS---
ASMein
Skid Recovery Force---
Active Steering---
Controller Steering Sens.0

carimage

Track:
general Race-Setup

Ground: Dry
Controler: Wheel

Voting:
(3.96 off 56 Votes)

Tuner: → Sepp22884
Date: 02.02.14
Internal Id: 60050


Parts:
Weight Reduction, Window Weight Reduction, Carbon Hood, Engine Tuning, ECU Tuning, ECU Tuning, Exhaust, Isomet. Auspuffkrümmer, Catalytic Converter Sports, Turbocharger, Supercharger, Nitrous gas set, Clutch, Carbon Propshaft, Center Differential, LSD, Racing Breaks, Suspension: Fully Customizable, Transmission: Fully Customizable


Info:
Bei der Getriebeeinstellung müßt ihr zuerst den höchsten Gang auf 4,ooo stellen dann die V-Max auf 200 Km/h stellen. Dann die einzelnen Gänge einstellen und zum Schluß den höchsten Gang auf 2,500 umstellen. Der Wagen sollte nun 300 Km/h laufen. Wenn das zu langsam ist einfach den höchsten Gang verstellen.


print setup

back to list of setups for this car

You have to be logged in to enter setups.
If you don't have a login yet you can register now, it's for free.

Setup-comments


written from peroni at 11.03.14, 18:30 o'clock:

Hi, bin ziemlich neu auf dem Gebiet, Setups erstellen etc. Bis jetzt bin ich mehr oder weniger ohne viel zu verstellen klargekommen, aber irgendwann muss man sich tiefer damit befassen um weiterzukommen. Damit möchte ich jetzt anfangen und etwas tiefer einsteigen. Dazu meine erste Frage. Kannst Du mir die Hintergründe erklären zu deiner Beschreibung bezgl. der Getriebeeinstellung.
mfg
Peroni

 

To write a comment you have to be logged in.