Latest GT6-Setups
Latest GT5-Setups
Statistics (GT5|GT6)
- Setups: 291 | 281
- Images: 1645 | 306
- Members: 3144
Ford Focus RS WRC 07 '08
Performance Points: 511 - GT5 Version: 1.08
Value | front | rear |
---|---|---|
Tyres | MS | MS |
Aerodynamic | 12 | 20 |
Ride Height (mm) | 0 | 0 |
Spring Rate | 5.0 | 4.0 |
Dampers Extension | 8 | 8 |
Dampers Compression | 8 | 8 |
Anti Roll Bars | 6 | 6 |
Camber Angle | 0.0 | -0.2 |
Toe Angle | 0.00 | 0.00 |
Break Balance | 5 | 5 |
Torque Split | 30 | 70 |
Initial Torque | 20 | 25 |
Acceleration Sensitivity | 35 | 50 |
Braking Sensitivity | 10 | 15 |
Transmissionsettings | ||
Top Speed | 270 km/h | |
Final Gear | 4.000 | |
1. Gear | --- | |
2. Gear | --- | |
3. Gear | --- | |
4. Gear | --- | |
5. Gear | --- | |
6. Gear | --- | |
7. Gear | --- | |
More Settings | ||
Ballast | --- | |
Ballast Position | --- | |
Power Limiter | --- | |
General Driving Options | ||
TC | 2 | |
ABS | 2 | |
ASM | ein | |
Skid Recovery Force | ein | |
Active Steering | strong | |
Controller Steering Sens. | 0 |
Track:
general Race-Setup
Ground: Dry
Controler: Wheel
Tuner: → wolfi
Date: 02.04.11
last Edit: 00.00.00
Internal Id: 16
Parts:
Weight Reduction: S3, Rigidity, Window Weight Reduction, Carbon Hood, Engine Tuning, ECU Tuning, ECU Tuning, Air Filter, Exhaust: Titanium Racing, Exhaust Manifold Sports, Catalytic Converter Sports, Turbocharger, Supercharger, Clutch: Twin Plate, Flywheel: Semi-Racing, Carbon Propshaft, Center Differential, LSD, Suspension: Fully Customizable, Transmission: Fully Customizable
Info:
Wieder mal ein erster Wurf, aber für Gold reicht's allemal. Der aufmerksame Betrachter wird feststellen das am setup kaum etwas geändert wurde, ausgenommen an den Fahroptionen. Mir fällt es langsam wie Schuppen aus den Haaren, man sollte zuerst die Fahroptionen optimieren bevor man irgendetwas anderes verstellt. Seit ich die Aktivlenkung auf stark gesetzt habe machen Matsch und Schotter Ralleys richtig Spass.