Latest GT6-Setups
Latest GT5-Setups
Statistics (GT5|GT6)
- Setups: 291 | 281
- Images: 1645 | 306
- Members: 3144
Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce '09
Performance Points: 645 - GT5 Version: 2.12
Value | front | rear |
---|---|---|
Tyres | R3 | R3 |
Aerodynamic | 5 | 30 |
Ride Height (mm) | -15 | -15 |
Spring Rate | 12.0 | 14.5 |
Dampers Extension | 8 | 5 |
Dampers Compression | 7 | 8 |
Anti Roll Bars | 3 | 4 |
Camber Angle | -2.5 | -1.8 |
Toe Angle | -0.30 | -0.18 |
Break Balance | 8 | 5 |
Torque Split | 40 | 60 |
Initial Torque | 15 | 25 |
Acceleration Sensitivity | 35 | 45 |
Braking Sensitivity | 8 | 18 |
Transmissionsettings | ||
Top Speed | 340 km/h | |
Final Gear | 2.950 | |
1. Gear | 4.715 | |
2. Gear | 3.120 | |
3. Gear | 2.254 | |
4. Gear | 1.710 | |
5. Gear | 1.362 | |
6. Gear | 1.139 | |
7. Gear | --- | |
More Settings | ||
Ballast | --- | |
Ballast Position | --- | |
Power Limiter | --- | |
General Driving Options | ||
TC | 5 | |
ABS | 3 | |
ASM | --- | |
Skid Recovery Force | --- | |
Active Steering | --- | |
Controller Steering Sens. | 1 |
Track:
general Race-Setup
Ground: Dry
Controler: Pad
Tuner: → CL45HY
Date: 10.11.13
last Edit: 11.11.13
Internal Id: 274
Parts:
Weight Reduction: S3, Rigidity, Window Weight Reduction, Carbon Hood, Aero Front: A, Aero Rear: A, Aero Addition: A, Rear wing: A, Engine Tuning: Stage 3, ECU Tuning, Intake Manifold Sports, Air Filter: Racing, Exhaust: Titanium Racing, Exhaust Manifold Sports, Catalytic Converter Sports, Turbocharger, Supercharger, Clutch: Twin Plate, Flywheel: Semi-Racing, Carbon Propshaft, Center Differential, LSD, Suspension: Fully Customizable, Transmission: Fully Customizable
Info:
Das Auto ist ein Tier, ein Tier, dass bei einer zu rauen Fahrweise zubeißt.
Es zu zähmen braucht ein wenig Übung und die richtige Einstellung. Mit diesem Setup fühlt sich das Handling relativ sicher an. Das Auto ist zwar weiterhin mörderisch schnell, wird so aber in Steilkurven stabiler. Das Setup ist gutmütig, verzeiht aber trotzdem kaum einen Fehler. Das Auto ist relativ groß und schwer also sollte man zeitig auf die Bremse gehen um sicher durch enge Kurven zu kommen.