Latest GT6-Setups
Latest GT5-Setups
Statistics (GT5|GT6)
- Setups: 291 | 281
- Images: 1645 | 306
- Members: 3144
Pagani Zonda R '09
Performance Points: 690 - GT5 Version: 2.07
Value | front | rear |
---|---|---|
Tyres | R3 | R3 |
Aerodynamic | 40 | 60 |
Ride Height (mm) | -30 | -30 |
Spring Rate | 12.8 | 14.7 |
Dampers Extension | 6 | 6 |
Dampers Compression | 7 | 6 |
Anti Roll Bars | 4 | 5 |
Camber Angle | -2.1 | -3.1 |
Toe Angle | -0.04 | +0.25 |
Break Balance | 5 | 5 |
Initial Torque | 0 | 7 |
Acceleration Sensitivity | 0 | 15 |
Braking Sensitivity | 0 | 18 |
Transmissionsettings | ||
Top Speed | 410 km/h | |
Final Gear | 3.769 | |
1. Gear | 2.812 | |
2. Gear | 1.843 | |
3. Gear | 1.321 | |
4. Gear | 0.997 | |
5. Gear | 0.793 | |
6. Gear | 0.717 | |
7. Gear | --- | |
More Settings | ||
Ballast | --- | |
Ballast Position | --- | |
Power Limiter | --- | |
General Driving Options | ||
TC | 5 | |
ABS | 1 | |
ASM | ein | |
Skid Recovery Force | ein | |
Active Steering | weak | |
Controller Steering Sens. | 7 |
Track:
Nürburgring Nordschleife
Race-Setup
Ground: Dry
Controler: Pad
Tuner: → Diabolo
Date: 11.08.12
Internal Id: 196
Parts:
Weight Reduction, Rigidity, Window Weight Reduction, Carbon Hood, Engine Tuning: Stage 3, ECU Tuning, ECU Tuning, Air Filter, Exhaust: Titanium Racing, Exhaust Manifold Sports, Catalytic Converter Sports, Turbocharger: Stage 3, Supercharger, Clutch, Flywheel, Carbon Propshaft, Center Differential, LSD, Suspension: Fully Customizable, Transmission: Fully Customizable
Info:
Fahrhilfen könnt ihr noch mehr Ausschalten wenn ihr es wollt!!! Wenn ihr auf der Jagd nach Rundenzeiten seid dann seid ihr mit diesem Auto genau Richtig!!! 6:19 und vielleicht noch besser sind möglich!!! Etwas zickig ist er noch wenn man zu sehr in den grenzbereich fährt!!! Perfekte Bremspunkte sind hierbei entscheidend!! Viel Spaß damit!!!!!